Pasja czyni Cię piękniejszym

Kredki, ołówek, flamastry i gumka. Siadam do biurka biorę kartkę i marzę.
Marzę o pięknym rysunku, o czymś nowym,  nie spotykanym. Jednak wszystko jest podobne. Podobne ale każde inne. To co siedzi w głowie to wyobraźnia. Kilka razy myślałam co narysować by było lepsze od poprzedniego rysunku. Co dorysować do innego by był lepszy od poprzedniego i tak dalej.
  Hejka wszystkim !
Co u Was ? Już kolejne półrocze za nami. Powiem szczerze,  nie sądziłam, że będzie tak ciężko...
Ale czego się spodziewałam po liceum. Dobra poprawię się w następnym półroczu..
Z czym dzisiaj do Was przyszłam? Chciałabym opowiedzieć trochę o pasjach. Czy mam jakieś? Oczywiście. Jedną, największą pasją jest rysowanie. Rysowałam odkąd pamiętam, zawsze jak byłam mała brałam kolorowanki i próbowałam przerysować dany obrazek Na poważnie za rysowanie zabrałam się jakieś 2 lata temu. Wtedy kupiłam sobie lepszej jakości ołówki.
   #Czym jest dla mnie rysowanie ?
Jest to chwila  w której jestem tylko ja. Puszczam wodzę wyobraźni. Nie jestem jakaś profesjonalna. Rysuję to co widzę....
Przyznam szczerze, że czasami nie wiem co narysować. Jakoś nie mogę na nic wpaść wtedy czerpię inspiracje z internetu. Najczęściej są to blogi poświęcone rysowaniu albo Tumblr.
   #Co rysuję ?
To na co mam ochotę ! Są to najczęściej jakieś postacie. Moje rysunki charakteryzują się tym, że powstaje dużo cieni. Uwielbiam po skończonej pracy wziąć patyczek i rozcierać ołówek. WSZĘDZIE ! Na całej kartce.
  #Czym rysuje ?
Na razie są to tylko ołówki. Aczkolwiek mam zamiar kupić kredki oraz flamastry do konturowania.
To tyle w dzisiejszym poście. Zapraszam na kolejne BUZIAKI :*

Social media :
snapChat : paaulinaa0
instagram: paullinajanczura
fb: PaulaArt
Tumblr: paaulaax.tumblr.com









pavla

6 komentarzy:

  1. Twoje rysunki są świetne,masz talent! Rozwijaj go :)) Pasja jest czymś najwspanialszym w życiu,człowiek robiąc to co kocha ,czuje że żyje! :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasja to coś co nadaje życiu sens, bez niej człowiek jest zwykłym szarakiem.
    Każdy powinien dążyć do perfekcji, rozwijać się w każdej dziedzinie, nawet to co robi dla przyjemności.
    Miło przecież porównać swoje prace wykonane jakiś czas temu i te obecne - to ziarno szczęścia.. Większą radość przyniosą nam komplementy usłyszane od rodziny czy przyjaciół, coś typu "wow, naprawdę super ci to wyszło, stajesz się coraz lepszy".

    https://www.youtube.com/watch?v=Mkg3Vy7SRNQ - mój projekt na informatykę, polecam zrobić zdjęcia rysunków i zrobić taki pokaz - coś innego na bloga i miła pamiątka dla Ciebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rysunki. Też lubię rysować i dzięki pasji czuje się szczęśliwsza i taka spełniona. Rób dalej co robisz. Pozdrawiam ;)
    kklaudix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam zacząć rysować regularnie, ale nigdy mi to nie wychodziło :( Czekam aż pokażesz prace narysowane kredkami, bo takie lubię najbardziej <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam rysować, jednak ostatnio nie mam na to kompletnie czasu :( chociaż Twoje rysunki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rysunki, i fajna pasja :) Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń

Instagram