Powroty są trudne...

Hejka !
Oj, trochę zaniedbałam tego bloga. Przepraszam. Ale to nie była tylko moja wina. Wystawianie ocen, sprawdziany. Cały urok liceum. Długo się zastanawiałam  czy dalej prowadzić bloga. Stwierdziłam, że tak. Przecież to jest to co własnie lubię robić. Artystyczna dusza czy coś....
Przez ten czas bywało u mnie różnie pełno wzlotów, rozczarowań. No lekko nie było ale zawsze jest mój chłopak. Dobra ale nie przyszłam tutaj aby się użalać. Minęło 4 miesiące od ostatniego posta. O kurde sporo. Zbliża się koniec roku 2016, więc nie chciałam Was zostawiać z niczym. Może ten przyszły rok będzie lepszy? Może przyniesie więcej niespodzianek. Kto wie lecz żeby okazał się lepszy musimy się do niego przygotować. Co mam na myśli? A to, że jeżeli chcemy czuć się dobrze, zażegnajmy wszelkie konflikty. Po co żyć w stresie, że ktoś nam przysłowiowo " kopie dołki pod nogami". To jest jedna rzecz. Następnie zrób sobie listę rzeczy, które chcesz w danym roku zrealizować. Może to być w formie elektronicznej jak i tradycyjnej czyli papier, kolorowe mazaki, naklejki. IM BARDZIEJ SZALONE POMYSŁY TYM LEPIEJ. W moim przypadku numerem jeden na liście jest pojechanie na jakiś koncert. Swoje pomysły na wykonanie takiej listy możecie wysyłać na moją pocztę. A ja umieszczę je w poście który pojawi się w Nowy rok. To tyle na temat roku 2017. Pogadajmy trochę o niedawno obchodzonych Świętach Bożego Narodzenia. Jak tam samopoczucie? Brzuchy napełnione barszczem z uszkami oraz stosem pierogów? Bo u mnie na stole to własnie było numer jeden. Święta, święta i po świętach. Boże Narodzenie. Jedno ze świąt najbardziej wyczekiwane przez dzieci. Dlaczego? No to chyba jasne. Prezenty, ten świąteczny klimat, zapach pierników, kolędy.To jest własnie cała magia tych świąt.
Ale się rozgadałam haha. Mam nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości. A teraz Was żegnam. Do następnego. BUZIAKI. :*

Social media:

poczta: pola21@onet.eu
instagram: paulajanczura
Tumblr: paaulaax.tumblr.com
snapchat: paaulinaa0













pavla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram