:)

Nie było mnie tu długo. Bardzo długo. Znów.
Dlaczego tak wyszło? Nie wiem. Nie było czasu. Nie było pomysłu. Było skupienie na życiu, jakkolwiek śmiesznie to brzmi w ustach szesnastolatki.
W sumie to dlaczego takie słowa są uznawane w naszym wieku za zabawne?
„Za mało wiecie o życiu.” 
Stereotyp. Chociaż w większości się sprawdza. Pewnie dlatego nim właśnie jest.
Spójrzmy na to z tej strony, skąd mamy wiedzieć więcej? I dlaczego przez to, że nie zostaliśmy doświadczeni przez życie, czujemy, że te słowa są negatywne, niewłaściwe. Jakby ktoś celował w nas przez to, że jesteśmy młodzi. Jakby nas obrażał. Jakby chciał, by nas to dotknęło.
Oczywiście zależy od osoby i kontekstu.
Może tego nie odbieracie w ten sposób. Może wcale tak nie jest. A może mam rację. Któż wie?


Moje życie. Poukładane, spokojne.
Szczęśliwe, bardzo.
A jedna decyzja może to przekreślić. Wszystko zmienić.
Ładne zbudowałam napięcie, no nie?
Nie wyobrażajcie sobie zbyt wiele. 
Nikt nie umrze. Nikt nikogo nie otruje, nie zgwałci, ale może zranić.
Mianowicie sprawcą będę ja.
Stawką moja przyszłość.
A ofiarą każdy, komu na mnie zależy.
Stoję na skrzyżowaniu życiowym i nie wiem która droga pasuje do mnie. Którą powinnam wybrać. Każda ma swoje wady i zalety. Plusy i minusy. 
Dzięki jednej się będę rozwijać, ale opuszczę najbliższych.
Druga nie oferuje mi szczególnych możliwości intelektualnych, ale pozwala spędzić czas z kochanymi przeze mnie. 
Mówią, żeby słuchać serca. W tej kwestii jest ono przerwane. Priorytety się zmieniły. Wszystko się zmieniło.
Zobaczymy. Kiedyś Wam powiem, czy moja decyzja była słuszna.


Wakacje. Cudowny czas lenistwa.
Jakie macie plany na ich spędzenie?
Postarajcie się, by były one niezapomniane. Niech wydarzy się coś spektakularnego. Pozwólcie na to. Nie bójcie się żyć. 
Cóż za motywująca gadka, no no.
Dobrze, na mnie pora.
Odezwę się niedługo. 
Użyłam pojęcia względnego, bo nie chcę się określać dokładnie w tej kwestii. Nie lubię łamać obietnic.

Dobranoc!
/Wiktoria










Zdjęcia dzisiejsze. Spontanicznie.
 Dziękuję.

Unknown

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram