Chwile są ważne !


   Na początku chciałabym Was przeprosić, że tak dawno nic nie dodawałam ale szkoła, obowiązki. Teraz postaram się w miarę możliwości dodawać posty regularnie tzn. raz w tygodniu.

             Pamiętacie swoje dzieciństwo? Te marzenia o zostaniu księżniczką bądź policjantem. Wiele z nas już dawno zapomniało o tych jakże śmiesznych marzeniach. Jedni  może zostali przy niektórych lecz i większość  młodzieży ma plany typu skończyć liceum , dostać się na dobre studia itp.   

           Zabawy w dom, szkołę lub na przykład gra w klasy.. są to wspomnienia z dziecięcych lat kiedy, byliśmy niewinni marzyliśmy o zostaniu dorosłym..  ja też byłam małym dzieckiem i wiem że ja również chciałam być dorosła, myślałam że będę mogła robić wszystko, malować się, jeździć autem  aczkolwiek  jestem teraz w takim wieku że za wszelką cenę chciałabym wrócić do lat kiedy marzyłam o zostaniu super bohaterką czy księżniczką. 




             Jestem w gimnazjum już za trzy lata będę " dorosła" . Wybieranie szkoły, potem studia , dobra praca.
      Wróćmy do wieku 5-7 lat . Wybieranie sukienki dla lalek, dobieranie spinek do włosów lub wybieranie misia w sklepie.. to są wybory które różnią świat dziecięcy z dorosłym. Przede wszystkim odpowiedzialność i racjonalne myślenie.
  Masz 11-13 lat i już się malujesz, ubierasz wysokie obcasy  ? Tak, jesteś dorosła. Sarkazm . Może masz te -naście w swoich latach ale to nie czyni cię dorosłą, Szminka, tusz czy konturny 5 cm nie są czynnikiem który wpłynie na to że ludzie zaczną nazywać cię dorosłą, a już tym bardziej nie twoi znajomi. Najlepiej to starać się być jak najdłużej dzieckiem. 


     Gimnazjum to najlepsze trzy lata w moim życiu, własnie tam próbuje się jakoś ogarnąć, zacząć odpowiedzialnie myśleć.. Jeśli nie jesteś jeszcze uczniem gimnazjum to zapewniam Cię że jeśli chcesz być traktowany jak dorosły nie zmieniaj swojego wyglądu tylko tok myślenia. Na bycie dorosłym przyjdzie CZAS.  :)

 Do zobaczenia w kolejnym poście :)

               













                                                              Morze Bałtyckie 2015






                                   

                                                                       Dni Milicza







***
Przepraszam za jakość ale zdjęcia robione telefonem

pavla

15 komentarzy:

  1. Fajny blog polecam kocham Paulinę ps Bartek nie bądź zazdrosny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dzieki Paulina G. wcale nie pisałaś tego przy mnie :*

      Usuń
  2. dziekuje.. bardzo motywujace :) napewno wpadne

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kochana :* Bardzo cb lubie twoj sposób pisania itp ;) Pozdrawiamy Góra caly blok

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje kochana :) ja tez Was pozdrawiam .. Góra kocham Was <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałabym wiecznie mieć tyle lat co teraz, czyli czternaście, bo wiem, że lata mogą być najlepszymi w moim życiu, dlatego też staram się je wykorzystać jak najlepiej potrafię! :)


    Zaobserwowałam Twojego bloga i pozdrawiam serdecznie,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I własnie o to chodzi , bądźmy młodzi jak najdłużej się da :)
    dziękuję za obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super piszesz c:
    Prześliczne zdjęcia :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mądry post i świetne zdjęcia :D


    Ancient-lullaby-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo motywujące , dziekuję Bardzoo ..:) Napewno jeszczę odwiedzę Twojego bloga

      Usuń
  9. Z tym 2/10 to nie Madzia tylko prezesik !! ;P

    OdpowiedzUsuń

Instagram