Podsumowanie roku 2016..





 HEJKA !! No i dobiegł ostatni dzień roku 2016. Mam nadzieję, że przygotowania do szalonej nocy sylwestrowej trwają. Ja sylwestra prawdopodobnie spędzę pod ciepłym kocem z laptopem na kolanach i jakimś romansidłem od którego polecą łzy haha.
Dobra co się wydarzyło w tym roku. Najważniejszą rzeczą jest to, że zdobyłam niesamowitego chłopaka. Cztery dni temu minęło nam  9 miesięcy od kiedy jesteśmy razem.
Byłam na koncercie Eweliny Lisowskiej, a na święcie naszego miasta Milicz, zagościła Cleo. We wrześniu rozpoczęłam naukę w Liceum Ogólnokształcącym. Najlepsze liceum. W sierpniu minął rok od kiedy zaczęłam prowadzić bloga. Powróciłam także do rysowania co naprawdę pomaga mi się zrelaksować. Całe wakacje praktycznie spędziłam z Karolem, co było niesamowite. Kilka znajomości się popsuło a kilka polepszyło z czego jestem bardzo dumna. Strasznie chaotyczny jest ten post i dlatego Was za to przepraszam. Jak widzicie rok ten był bardzo kolorowy, pomijające kilka sytuacji ale wolę je zatrzymać dla siebie. A w nowym roku chciałabym Wam życzyć, samych dobrych chwil w nadchodzącym roku, szczęścia, abyście widzieli sens w tym co robicie. Stawiajcie sobie cele i dążcie do nich wytrwale. Miłości, o ona w życiu jest naprawdę ważna. Oraz samych dobrych ludzi wokoło. Do usłyszenia w roku 2017 !! BUZIAKI :*











pavla

20 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Gratuluje chłopaka i życzę dużo koncertów bo to super sprawa ;)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak też myślę, że koncerty to ciekawa rzecz !

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia i też życzę jak najwięcej koncertów i szczęścia w tym nowym roku :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. interesujący post, zdjęcia rewelacja :)
    http://mypinkdreams3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, też znalazłam w ubiegłym roku chłopaka :) Życzę duuużo szczęścia i miłości!
    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj również dużo miłość życzę kochaniutka <3

      Usuń
  5. Też rysuję i też znalazłam wspaniałego chłopaka ;) Podobnie również, zakończyłam kilka znajomości, które były cholernie toksyczne dla mnie. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie jak najcudowniejszy!
    http://hellokitycool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę że jesteśmy bardzo podobne <3 Samych dobrych chwil w 2017 <3

      Usuń
  6. Oby 2017 był jeszcze lepszy niż poorzedni❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ten rok był taki średni i mam nadzieję, że 2017 będzie jeszcze lepszy. :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też w tym roku poznałam chłopaka i rozpoczęłam naukę w nowej szkole. Życzę ci, by następny rok był jeszcze lepszy! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli miałaś bardzo udany rok 2016 :) Mam nadzieje, że 2017 będzie tak samo udany jak poprzedni.
    Życzę Ci wielkiego powodzenia. Niestety mój rok nie był już tak udany jak Twój szczególnie ten sam koniec, mam nadzieje, że ten rok bedzie lepszy :) Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. 2016 był jak widać fajny :) oby 2017 był jeszcze lepszy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie rok 2016 był rokiem spełnień marzeń, poznania wielu ciekawych osób! Ale mimo wszystko trzymam kciuki, żeby rok 2017 był jeszcze lepszy! :)
    Życzę Ci udanego roku!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, samych cudownych chwil. :)

    Pozdrawiam
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widać, 2016 był udany, oby 2017 był jeszcze lepszy :) Śliczne te zdjęcia ! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

Instagram